Nem udgiftshåndtering til dit Mastercard Business

En ny app gør det nu muligt for dig og dine medarbejdere at registrere de udlæg og den kørsel, I har i virksomheden – nemt og hurtigt.

Appen hedder NEM - Nykredit Expense Manager og er tilknyttet Nykredit Mastercard Business.

Så nem er NEM:

  • Tag et billede af din kvittering, og den matches automatisk med din Mastercard-betaling
  • Registrer kontantudlæg
  • Registrer din kørsel

Virksomhedens økonomiansvarlige kan nu hente dine registreringer til afstemning i jeres bogholderi- og lønsystem.

Med NEM får du, dine medarbejdere og virksomhedens økonomiansvarlige en række administrative fordele, for I slipper både for krøllede kvitteringer, besværlige arbejdsgange og scanning af bilag.

Du får NEM kvit og frit i 2018. Herefter koster det 20 kr. pr. bruger pr. måned.

 

Kom godt videre

NEM - Support

Se vores miniguide til NEM og hvordan du får support.

Nykredit Mastercard

Se, hvilke kort der passer til dig og dine medarbejdere.

Giv dine medarbejdere fordele

Vi kan hjælpe dig med at give dine medarbejdere en række fordele og rabatter.