Vil du vide, om dine kunder er tilfredse?

Glade kunder betyder mere omsætning, færre kundeklager og flere nye kunder.

Tilfredse kunder er mere tilbøjelige til at købe dine produkter, give input til forbedringer og til at anbefale dig til potentielle nye kunder. En høj kundetilfredshed er derfor typisk ensbetydende med en stigende omsætning, færre kundeklager og flere nye kunder.

Du har givetvis glade kunder. Men hvor glade er de? Og hvad er de helt præcist glade – eller mindre glade – for?

Med værktøjet Kundefeedback kan vi hjælpe dig med at få indsigt i dine kunders tilfredshed og loyalitet over for din virksomhed og i hvad der kunne være klogt at gøre nyt, gøre mere og måske gøre mindre af.

Konkrete løsninger i hverdagen som kan være med til at bringe dig foran potentiel kundeafgang eller stigende utilfredshed – uden at øge arbejdspresset.

Er du Erhvervsbank+ kunde, får du:

  • Et online værktøj, som giver adgang til opfølgning på resultater og anbefalede handlinger på baggrund af en online spørgeskemaundersøgelse.
  • Et online dashboard, som giver dig indblik og indsigt i tilfredshed og loyalitet blandt dine kunder.
  • Anbefalede handlinger, der i praksis kan bruges til at styrke samarbejdet med dine kunder, optimere interne processer og procedurer, øge kundetilfredshed blandt utilfredse kunder og reducere antallet af kundeklager.

Ydelsen leveres af Rambøll. Det betyder, at Nykredit formidler aftalen på vegne af Rambøll, og selve samarbejdet foregår mellem dig og Rambøll.

Dowload fakta om Kundefeedback.

Eksempel på online dashboard

Vil du vide mere

Hvis du vil vide mere om dine kunder, er du velkommen til at ringe på 70 10 90 10 eller tage direkte fat i din rådgiver.

Relaterede Artikler

Fordele både hjemme og i virksomheden

Privatliv og arbejdsliv hænger tættere sammen, når man har egen virksomhed. Derfor er det både klogt og praktisk at have samme bank for både privatøkonomien og virksomheden.

Kend dine medarbejderes tilfredshed og værdien af den

Tilfredse medarbejdere giver tilfredse kunder. Jo mere tilfredse dine medarbejdere er, jo mere produktive og succesrige er de - og det er godt for din virksomhed.

Giv dine medarbejdere en række fordele

Motiverede medarbejdere har stor betydning for driften i din virksomhed, og her kan små ting som rabatter gøre en stor forskel.